تپش قلب در دختر 14 ساله

آخرین بروزرسانی: 3 خرداد 1400
نسخه:
اینجا هستید:
زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

تپش قلب در دختر 14 ساله

پرسش: سلام من ۱۴ سالمه ۱۵۴ قد و ۴۵ وزنم هست و دختر هستم قبلا شب ها تپش قلب میگرفتم و خیلی کم احساس درد داشتم و به شدت استرسی هستم و تابستان امسال خیلی بیشتر از همیشه عرق میکنم.  اما مثل هر سال همیشه گرم ام هست بعد از یه مدت از دارو خانه قرص پروپرانول ۱۰ گرفتم یک هفته کامل استفاده کردم الان هم بعضی وقتا که تپش زیاد میشه استفاده میکنم و دردم بیشتر شده و امروز احساس تپش بیشتر دارم و تا الان بیماری خاصی نداشتم و به علت کرونا از مراجعه به دکتر میترسم الان میخواستم بدونم امکان داره مشکل قلبی داشته باشم و باید چیکار کنم؟ 

 

دکتر اصغر مزارعی متخصص قلب و عروقپاسخ دکتر اصغر مزارعی:

با سلام علائمی که درباره تپش قلب مطرح کردید بیشتر علائم استرس هستند.  بهتر است استرس خود را کنترل کرده و هر روز پیاده روی داشته باشید.

 

درباره تپش قلب بیشتر بدانید:

 

شما می توانید نتایج آزمایش خون خود را برای ما ارسال کنید تا پزشکان متخصص ما در مرکز قلب عروق و اکوکاردیوگارفی بهار، به صورت رایگان برای شما تفسیر کرده و در صورت نیاز شما را برای مراقبت ها و تعیین ریسک فاکتور های ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و غیره راهنمایی کنند.

برای این کار می توانید در فرم پرسش از دکتر زیر پس از وارد کردن مشخصات فردی خود، تصویر  یا فایل آزمایش خود را بارگذاری کنید و سپس دکمه ارسال را بفشارید. پزشکان ما در اسرع وقت نتایج را برای شما تفسیر خواهند کرد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
این محتوا رو دوست داشتید؟
نه! 2
بازدید: 1443
دکمه بازگشت به بالا