تفسیر آزمایش خون رایگان

آخرین بروزرسانی: 23 دی 1399
نسخه:
اینجا هستید:
زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

پرسش: با درود . مذکر هستم ۴۱ ساله . روماتیسم مفصلی و ورم پسوریاتیک پوست دارم. همچنین چند سال است بخاطر اسکیزوفرنی دارو مصرف می کنم و ۴ ماه است تحت درمان اعتیادم و روزی دو عدد اکسی کدون ۱۵ میلی گرم مصرف میکنم. داروهای روماتیسم من: متوترکسات ۶ عدد در ۲ روز آخر هفته و فولیک اسید ۱ عدد هر روزو آمپول سینورا ۲ هفته یکبار و ویتامین دی ۳ است و داروهای اعصاب من : آسنترا ۱۰۰ ۱عدد صبح ها، بی پی بدین ۲ ۲عدد صبح، رسپیردون ۲ شب ۱ عدد، آگوملاتین شب ۱ عدد، پیموزاید ۴ نصف صبح و نصف شب. نتایج آزمایش ها را جهت تفسیر آزمایش خون فرستادم. باتشکر فراوان بابت وقت گذاشتن و محبت شما و قدردانی فراوان بابت این حرکت بسیار سازنده و مردم دوستی شما. 

دکتر اصغر مزارعی متخصص قلب و عروقپاسخ دکتر اصغر مزارعی:

با سلام خدمت شما و آرزوی سلامتی. آزمایش ها را جهت تفسیر  آزمایش خون شما بررسی کردم. اکثریت نتایج خوب و قابل قبول بودند. فقط کمی آنزیمهای کبدی شما بالاست. توصیه می کنیم که برای بررسی علت این موضوع حتماَ به متخصص داخلی مراجعه کنید.

درباره فاکتورهای آزمایش خون بیشتر بدانید:

فاکتور های آزمایش آنزیم های قلبی خون | نشانگر های زیستی

شما می توانید نتایج آزمایش خون خود را برای ما ارسال کنید تا پزشکان متخصص ما در مرکز قلب عروق و اکوکاردیوگارفی بهار، به صورت رایگان برای شما تفسیر کنند.

برای این کار می توانید در فرم  پرسش از دکتر  زیر پس از وارد کردن مشخصات فردی، تصویر  یا فایل آزمایش خود را بارگذاری کنید و سپس دکمه ارسال را بفشارید. پزشکان ما در اسرع وقت نتایج را برای شما تفسیر خواهند کرد.[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

این محتوا رو دوست داشتید؟
نه! 2
بازدید: 1547
دکمه بازگشت به بالا